Обновление

It would be really helpful if you’d provide the following information so our engineer colleagues can identify and solve your problem sooner.

Which device has the problem? Viewer or Camera
Device Model Name:
OS Version:
AppVersion: Проблема с sony xperia sola MT-27I черный экран пишет,что связь очень плохая.Но как только включаеш фонарик все работает экран загорается,и связь нормальная??? вот в чем может быть дело???Я пользуюсь премиум версией…


Build your FREE home security system by downloading Alfred:

Hi @71alex.af,

Thank you for reaching out.

Please check the time/date settings on this device. It looks like the time isn’t correct in our database, and that almost certainly stops Alfred from working properly.

Let me know if it helps!

К сожалению это вчера я перезагружал телефон по этой причине,думал поможет ,но не помогло,время выставил неправильно то-же я ,поправлю сегодня,может нужно обновить версию 1456 .???
На другой камере таких проблем не было,то-же sony xperia V 1458 версия???

вот!!! в данное время все работает,что вы сделали?

Hi @71alex.af,

You could have encountered a temporary problem when Alfred couldn’t establish a good connection.

Please make sure the time/date settings are correct as well as updating Alfred on all of your devices. The latest version should improve connection setups.

OK! Почему второй телефон ЛТ-25 работает отлично,без проблем???

можно обновить дистанционно? с компьютера?

Hi @71alex.af,

The bug causes problems randomly. We can’t really tell why, but rest assured the new version has fixed it.

You can update your devices remotely from your PC by following the instructions here:

Hope this helps! Remember to correct the time settings!

Здравствуйте, Я исправил настройки времени,я обновил свои камеры последней версией.Но все равно МТ-27i слышу только звук,видео появляется когда на Web Viewer нажимаю функцию фонарик или фильтр темного!?!

Еще заметил,что после обновления, время подключения камер увеличилось!!!