Cancelamento da conta

upgrade

Tenho uma Duvida

não achei opção de cancelamento da conta estou fazendo um teste porem ja veio a mensagem que a renovação vai ser automatica .

caso eu não goste como cancelo?

Hi @celoctba,

Thank you for reaching out!

We are sorry to hear you are thinking about canceling Alfred Premium. Please follow the instructions here to cancel your subscription:

bom dia ,gostaria de uma informação , sou motorista de aplicativos ex uber ,e outros e temos um numero muito grande de motoristas e gostariamos de saber se seu aplicativo não poderia ter uma opção ex suspeito .
quando entrar um passajeiro suspeito a gente acionava este botao e a pessoa que esta monitorando ia ficar em alerta.
seria uma opção a parte apenas para nos motoristas tem algum contato direto com vc,s um watsap ou contato mais direto

Hi @celoctba,

Thank you for reaching out to Alfred!

The feature you mention is something we might develop in the future. Please stay tuned and continue to support Alfred!

I canceled a subscription a few minutes after I did it, by mistake.
I request a refund.

Hi @legnano87 ,

Thank you for reaching out to Alfred!

We are sorry to hear you are not happy with Alfred Premium. Since this is an App Store purchase, please contact Apple for a refund.

In the meantime, make sure you cancel the subscription so you won’t be charged again:

Please let us know if you have other questions/feedback for Alfred in the future.