Camera disconnected 7007

The camera (ipad3 running 9.3.5) is plugged in to power and is on the wifi. It worked great for a long time, the last few days it keeps saying camera disconnecter (7007)
My viewer is iphone se running 10.2.1
Which device has the problem? Viewer or Camera
Device Model Name:
OS Version:
AppVersion:

Build your FREE home security system by downloading Alfred:

Hi @ad8chd,

Thank you for reaching out!

Would you be able to log out and back in again? Tap on the three dots, choose “Account,” and then “yes.”

Please let me know if this fixes the problem!

How can you use Alfred without wifi

Hi @taylorjody75,

Thank you for reaching out!

All devices on your Alfred have to be connected to the Internet. It can be WiFi or mobile Internet.

Hope this helps!

SaijawluGshxjckcmmcfnfnfmncxn

Hola, tengo la misma problema, 7007 y no puedo acceder al otro aparato. Lo deje para vigilar mi cuarto, hasta que yo vuelva de mi país. Puede ser la actualización del programa?

. Esto paso el día 2.09.2020 a la 14 horas, y he mirado el estado esta mañana y como que funciona pero no me deja conectar.
Gracias

He cambiado 2 veces el nombre de la camera. Veo que sigue funcionando, pero yo no puedo acceder. Lo más seguro que el otro teléfono que lo deje vigilando, no se ha actualizado la última versión de hace unos días y el Alcatel que es un teléfono más nuevo se ha actualizado. Como puedo volver a una versión antigua. Estoy segura que el problema son las actualizaciones.