Apukanas@gmail.com


#1

It would be really helpful if you’d provide the following information so our engineer colleagues can identify and solve your problem sooner.
Kamera: Prestigio multipad tablet PC PMT3377_Wi
Monitorius: Lenovo YT3-850L
Android
Lithuania
Prašau padėkite. Nežinau arba įsilaužta į mano paskyrą, ar kažkodėl kamera neužfiksavo visų mano namuose buvusių įvykių. Gal kažkas ištrynė dalį video įrašų prisijungęs prie mano kameros? Šiandien, kovo 7 dieną apie 12 valandą dienos tikrai buvo žmogus atėjęs į namus, bet jo neužfiksavo, nors jis praėjo tame kambaryje pro kamerą kelis kartus. Ar galite pažiūrėti kas atsitiko, kur dingo įrašai? Man svarbu žinoti dėl šeimos saugumo. Jei įmanoma ar galėčiau gauti dingusius įrašus? Dėkoju ir labai laukiu atsakymo.

Which device has the problem? Viewer or Camera
Device Model Name:
OS Version:
AppVersion:


Build your FREE home security system by downloading Alfred:


#2

Tai vėl aš. apukanas žodis turėjo būti rašomas iš mažosios raidės. Jei tai svarbu kai ieškosite. Padėkite, prašau.


#3

Hi @apukanas,

Thank you for reaching out!

We are sorry to hear what you’ve experienced. First, please check whether you can find videos in your Event Book or Moment.

Then, please check your setting of Motion detection:


Your videos are kept on Alfred’s cloud for 7 days before they are automatically deleted, or until they are manually deleted before the 7 days are up. However, once they are gone, there is no way to recover them.

Please save/download your videos by following the instructions here in the future:

Hope it helps! Please let us know if you need further assistance!