Alfred es una porqueria

hace 6 meses q tengo alfred premium y tengo buena conexion a internet y la camara esta conectada, ya probe de todas las formas posibles y no hay manera de quee notifique cuando hay movimientos, a veces so me notifica pero la mayoria de lad veces no, ya probe hacer todo lo que me dicen y no hay caso, me arrepiento de haber pagado es una porqueria no sirve, te confias qu funciona y no funciona lo mas importante que es la deteccion de movimiento

Hola!,
Soy Eneko y te quería decir que si me envías un vídeo de cual es tu problema demostrandolo podría ayudarte mucho. Alfred suele fallar en algunos casos por eso te pido que reply-es este mensaje con el link del vídeo y con este cuestionario.
Un Saludo,
Eneko (Usuario de Alfred desde 2012)

MÓVIL (MARCA):
MODELO:
VERSIÓN DE ANDROID:
RANGO DE WIFI: (ej. 4 rayas, 2 rayas, etc…):

Hi,

Thank you for reaching out to Alfred!

We are sorry to hear Alfred Premium hasn’t seemed to work as it should for you.

There are two things we need you to check:

1. Were you watching live feed on your Viewer Phone when the movement took place? Alfred’s Motion Detection doesn’t work when there is a live session going on. If you end the live-viewing session and try again, Motion Detection should work.

2. If you were not watching live feed, please check your Event Book to see if you can find the recording:

If you can find the recording but didn’t receive a notification, please make sure notifications are properly set up:

If the problem still exists, please write an email to support@my-alfred.com so we can give you more specific advice accordingly! Email with the screenshot or videos can be really helpful.

Keep us posted!