1 800 #? I need a person


#1

I have a payee for my finances so he doesnt feel comfortable transacting online to purchase me a upgrade, but upon searching, we cant find a customer service phone number anywhere. Can you help?


#2

did you get a number I want a refund


#3

Hi @caro831hydro,

Thank you for reaching out to Alfred!

We do not have a customer service phone number at the moment. If you want, you can write an email to support@my-alfred.com and we can give you some advice on your concern.

Also, you can check out more about details about our paid options below:

Hope it helps!


#4

Hi @hburrows1979,

Thank you for reaching out to Alfred!

We are sorry to hear you are not happy with Alfred Premium. However, as stated in our Terms of Service that you agreed to prior to logging in to Alfred, we do not process refunds unless the circumstances are exceptional.

In the meantime, make sure you cancel the subscription so you won’t be charged again:

Please let us know if you have other questions/feedback for Alfred in the future.